Working woman

Dec 29, 2014

Alexander Wang x H&M mikina, džíny Weekday, boty Nike Airforce 1

Jsem si jistá, že nejste jěště pracovně naladění, i když věřím, že spoustu z vás pracuje i svátcích. Já jsem dnes taky pracovala ale musím říct, že mi to opravdu vůbec nevadí.
Džíny jsou u mě v práci povinná výbava takže musím kombinovat hlavně s nimi a taky pohodlné boty, protože jsem pořád na nohách. Jsem ráda, že nemáme přísnější dresscode! Co nosíte do práce vy?
Příště zase něco ženštějšího slibuji.

tentokrát fotky od Alexandra Hrášková

5 comments:

nathali said...

opravdu jednoduché,ale rozhodně ne nudné!:-)

Ivet said...

Máš v plánu udělat něco s vlasy, nebo čekáš až odroste barva / budou delší? Přijde mi, že už by to chtělo něco udělat..

ivs said...

ako ide nesamponovanie?

Martina said...

Ivet: neplanuji nic. Chci si je nechat proste odrust. Odbarvovani ani barveni by se moc neslucovalo s nepouzivanim samponu.
Ivs: po novem roce bude update! :)

Paula Fleur said...

Si krásna! Ruksak skvelýý
Inspiration Point by Paula Fleur

Post a Comment

ShareThis