Contemporary girl / 5 piece update

Dec 7, 2014

 coat Weekday, turtleneck Jitex, leather skirt ??, shoes Air Force One Nike

I feel like it is ok now to wear massive sneakers with pencil skirts. Also these Air Force Ones are supper practical and warm for winter so it is win win kind of situation.
I bought this turtleneck in black and white to add to my basics I also bought two cotton sweaters sweaters in black and white and one pair of black pants because I actually had none after my old jeans from Weekday fell apart and one pair of black jeans. I feel little guilty about the black sweater because I did have one already but it was actually mens sweater so it had sort of relaxed cut and I needed something to wear with skirts in winter and I don't have many sweaters in general so I feel like it still ok. Except for the jeans I bought everything from more responsible retailers which American Apparel definitely is and Jitex which is local so that is even better. I also decided to completly ignore Inditex because they are one of the worts when it comes to efforts for more responsible retail... I mean there is no effort at all so no more Zara for me and to make it easier I don't even go there anymore so I don't have to see what cool things they copied from some famous designer.
So far for non basics I bought/received:
black tennis skirt from Ammerican Apparel
Alexander Wang x H&M sweatshirt


and well these tennis shoes which I am not sure if I should count as basics because I bought them as a replacement for my Nike Air Max which I wore so much last winter that the colour is kind os starting to peel off and I might have to let them go very soon but I let you guys decide and then just do what the majority vote will say:).

PS: The photos somehow lost some of their quality thanks to blogger but I will try to resolve this issue before my next post.

/

Přijde mi, že je naprosto v pořádku nosit pouzdrovou sukni s masivními teniskami. Navíc jsou tyhle Air Force One super teplé a tudíž skvělé na zimu.
Tenhle rolák jsem si koupila v bílé a černé, abych ho přidala do svojí sbírky základních kousků. Kromě toho jsem si koupila ještě bílý a černý svetr, černé kalhoty a černé džíny protože jsem poté, co se mi rozpadly moje džíny Weekday neměla jediné černé kalhoty. Musím se přiznat, že jsem se kvůli tomu černému svetříku cítila lehce provinile, protože už jsem jeden měla, ale ten je pánský a takový volnější a já jsem potřebovala něco, co by se mi hodilo lépe k sukním, takže si myslím, že je to stále v pořádku. Navíc kromě džínů jsem si koupila všechno od zodpovědnějších výrobců, což American Apparel rozhodně je a Jitex je ještě navíc česká značka.
Taky jsem se mimo jiné rozhodla dát úplné sbohem všem věcem z Inditexu, protože mají jeden z nejhorších přístupů k životnímu prostředí vůbec a navíc i k lidem. Takže to je pro mě konec hadříků ze Zary, kam z pudu sebezáchovy už ani nechodím abych, nemusela koukat, jakou super věc zase okopírovali od známého světového návrháře.

Z 5. kousků jsem si zatím koupila/dostala:
černou tennisovou sukni z Ammerican Apparel
Alexander Wang x H&M mikinu


no a taky tyhle boty. U kterých lehce bojuji s tím, jestli je zařadit mezi basicové kousky nebo ne, protože jsem si je koupila jako náhradu za svoje Air Maxy, které jsem minulou zimu nosila tak často, že se jim začala na některých místech ošoupávat barva. Ale tohle rozhodnutí nechám na vás a přízpůsobím hlasu většiny.

PS: Omlouvám se za kvalitu fotek blogger mi to nějak podělal a zatím jsem nebyla schopna příjít na to proč ale do příště se to pokusím napravit.




11 comments:

Diana said...

Tá sukňa je nádherná! ♥

Martina said...

Diana P: dekuji, ta je po tete :)

mag said...

- genialni !
a dedit po tete takovy poklady ? absolutni drym

Bonnit-S said...

a môžem sa spýtať aká je cena tých rolákov? a či sú fakt také kvalitné materiálom aj spracovaním ako o nich dievčatá básnili? ď. :)

Martina said...

Bonnit-S: Cena 540 tusim. Proste nejak lehce pres 500. Zpracovanim urcite a jsou velmi prijemne a prekvapive i dost zahrejou na to, ze mi prijde dost tenky. A materialem...no to se ukaze az casem jak budou vypadat po mnoha vypranich ale doufam, ze vydrzi dlouho, protoze jsou fakt fajn. Ale rozhodne je to lepsi nez zara nebo hmko. Jsem za ne rada, budou super i jako dalsi vrstva pod svetr az zacnou krute mrazy:)

Martina said...

A hlavne kde bych nasla jine za takovou super cenu?

Michael said...

Kabát je TOP!
A s temi Air Force souhlasím, netušil jsem, jak univerzální nakonec budou, když jsem je na jaře kupoval. Prochodil jsem v nich jaro, léto, teď i většinu podzimu a jak píšeš, člověku je v nich prostě i v takovém počasí teplo, navíc díky vyvýšené podrážce snesou i děšť. Já bych je zařadil do série basic, protože jsou dokonale univerzální (barvou i použitím ;) )
Michael
www.ontheleaf.net

Alice said...

hlasuju že boty jsou basic - přece jenom jsou bílé a neni problém je nosit k pouzdrové sukni jak tady skvěle předvádíš :) sluší ti to!

Sabb said...

výborný boty! :)

MY MAGIC FASHION said...

Proč tohle vidím až teď?!
Úžasný <3

n said...

Nemám slov, naprosto úžasné. Jak outfit, tak fotky!

http://nicolsview.blogspot.cz/

Post a Comment

ShareThis