Sailor

May 19, 2011


all from HM except for the vintage belt / všechno HM
 kromě vintage pásku

Did you always dream of falling in love with masculine hairy tattoed sailor? Well forget about it they smell like fish and drink too much. Plus those who look like Johny Depp can be found only in fairy tales and hollywood blockbusters.

PS: Photo by Paulina. Thank you.

/
Taky jste vždycky snili, že se zamilujete do svalnatého zarostlého potetovaného námořníka? Zapomeňte na ně smrdí rybinou a děsně chlastaj a takový jako Johny Depp jsou jenom v pohádkách a hollywoodských trhácích. Navíc by po vás určitě chtěli abyste vařili pro ně a jejich kámoše.

PS: Fotky pořídila Paulína. Děkuji!


33 comments:

Unknown said...

ja takeho mam :) a ani nesmrdi... :D

nikol said...

sluší ti to jako vždy.....


http://nikolbeauty.blogspot.com/

jitasekfashionista said...

o tom že jsi skvělá není pochyb!.)

Nikolas said...

ochh krásna !!

M. Elfish said...

Úúúúúžasná. Najviac.

Hana said...

Jsi skvělá! :)

▲Tyna said...

:D:D
vypadáš úžasně, ty fotky jsou dokonalý! kde je to focený?:)

Sylvia von der Haupt said...

ta bluzka ma skvelu farbu a moc sa ti hodi k pleti a vlasom, vyzera to krasne!

B.B.B. said...

Já bych v něčem takovém vypadala jako idiot...Jak to děláš, že ty ne?

Unknown said...

Jojo, chlupatej námořník už mě neláká, hlavně teda kvůli té rybině :))

Natálie said...

krásné ponožtičky:)

authenticwear.blogspot.com

Malin said...

Škoda. A já jsem zrovna měla jednoho námořníka vyhlídnutýho :D

minimoni said...

krasny slamacek

http://minimoni-minimoni.blogspot.com/

Martina said...

B.B.B: Ale kecy, vypadala bys v tom dobre je to jen o stavu mysli.

Tez said...

ja jsem tak snila, az jsem si nechala vytetovat kotvu :)

priste fotim ja tebe na film, a dostanu dufam za tu tvoji skvelou polivku .)

Nela said...

vyměnila bych boty, ale jinak supeeeer

Nga Luongova said...

ten slamák vypadá na tobě úplně úžasně! a super paulínovské fotografie;)

VeronikaD said...

ty boty!:)
krásné fotky:)

karlos.s said...

moc krásný! moc hezké boty!

Mirka said...

boty su aaaach ♥

Šárka said...

jses kocka

Vera Rochell said...

If somebody understands the passionf of the style, than it´s you ! :) Gorgeous ! :))

Nadia said...

Ha, a ja si pri prvnim pohledu na fotografie rekla, ze to fotila Paulina! :)

Slusi Ti to :)

czech foreigner said...

jsi prostě stylová!

Anna said...

Jsi prostě jedinečná :-)

Mia said...

jsi skvělá!! Ty boty jsou krásné!

Siena in Style said...

jsi kocka!pokazdy;)
http://sienastyle.blogspot.com/

Dania said...

Ne, ale snila jsem o tom, že se do mě zamiluje John Lennon:)

Dania said...

A ty jsi samozřejmě krásná:)

Moni said...

krásna košela a prenádherný náhrdleník!! :)super fotky, krásny outfit :)

gabriela said...

úžasný fotky! Pauline umí... a tobě to moc sluší :)
A ne, námořníci mě nelákají :D

robertatherimbaud.com said...

Cameo!

Luczynka said...

Super boty!

Post a Comment

ShareThis