Last Thursday

May 9, 2011

Today in czech only since Im talking about things only available in CZ thank you for understanding.
Olga na snídani Big Brands

Minulý čtvrtek jsem se zůčastnila snídaně a prezentace nákpuního klubu Big Brands spolu s českými designéry a návrháři. Počínaje dnešním ránem začal na Big Brand týden českého designu, díky kterému je možné nakupovat jejich výrobky s výraznými slevami. Osobně si myslím, že je to genialní koncept jak nadchnout bežné lidi pro české výrobky a zároveň umožnit si je nakopit i těm, pro které by to bylo jinak příliš drahé. Více o týdnu návrhářů a produktech, které se budou nabízet najdete na blogu Big Brands.

Agnes je Chytrá Horákyně

Po práci jsem zase běžela na přehlídku nové kolekce ODIVI vytvořenou exkluzivně pro freshlabels, která mě velmi mile překvapila. Nejsem zrovna sprtovní teplákový typ, jak jste si již jistě všimli, ale myslím si, že Iva Burkertová zvládla vytvořit opravdu zajimavou kolekci, která je na hony vzdálená tomu co by od volnočasové módy člověk běžně očekával. Osobně mě nejvíc zaujal modrý kabát a legíny. Celou kolekci si můžete prohlédnout tady.

photo by Jakub David


13 comments:

Jan said...

agnes je číča!

Čajová said...

Tie háčkované biele šaty sú neuveriteľné ;-)

Moni said...

tie legíny sú vážne skvelé :)

M. Elfish said...

ten kabát! :)

▲Tyna said...

ty agnesovský šaty jsou totální bomba ♥
a ty legíny sou cool:D

Anonymous said...

Agnes mi dává zabrat.)Ty její šaty jsou užasný!

LeSimple said...

idem kuknúť. Olga i Agnes bez hlavy sú božské :)

lesimple.sk

Anit, fashionbook said...

ukaž fotky z party. jestli jsou teda publikovatelny!

Unknown said...

:) bazárek u mě na blogu!

www.pierrotandcolumbine.blogspot.com

minimoni said...

úchvátné botičky

http://minimoni-minimoni.blogspot.com/

Anonymous said...

ta posledni fotka je drsná..premyslim, jesi slečna povyskočila nebo se jen mistrně drží na špičkách a ani se jí neohýbaj boty:D...a první je kouzelá)

Malin said...

Chci ty modré legíny!

Gabriela and Veronika said...

vyborna odivi kolekce, taky se mi libila:))


http://www.jordantdd.blogspot.com

Post a Comment

ShareThis