Good news everyone!

Sep 3, 2010


Kalhoty American Apparel Pants American Apparel



Motýlek H&M 299.- / Bowtie H&M 299.-
Pásek ze Second Handu 10.- / Vintage Belt 10.-



Košile ??? / Shirt ???

Poslední dny pro mě byly úplnou smrští dobrých zpráv...ani pomalu nevím kde začít.

Navázala jsem spolupráci s Fashionstyle takže si v brzké době budete moci přečíst mé příspěvky i tam. Je to velmi mladá stránka, ale mají ohromné plány a já jim velmi fandím.

Další skvěou zprávou byla pozvánka do H&M Showroomu na příští týden. Určitě si dokážete živě představit jak jsem pištěla a skákala kolem, když jsem se to dozvěděla.

Podobně jsem byla nadšená, když mi příšel email od American Apparel, že  na lookbook.nu viděli muj dnešní look a chtěli by ho zveřejnit ve svém Newsletteru. Připojím ho k jednomu z svých dalších příspěvků až mi ho pošlou.

Taky bych tímto chtěla poděkovat incolour.sk za krásný banner, který měli před časem na svých stránkách. Pár týdnů už to asi bude, ale já jsem to díky své roztržitosti zapoměla zmínit.

incolour.sk copy

PS: Zítra se budeme s Abny a dalšími pohybovat na Fashion Weekendu doufám, že vás tam potkám v hojném počtu.


Danny Rose OUT!




17 comments:

Anonymous said...

Ty si to paradne roztocila, draha :D

Monika said...

Krasne fotky (jako vzdy:) a gratuluju k dobrym zpravam!

VeronikaD said...

take gratulujii:)

Anonymous said...

páni, to s American Apparel je úžasné, samozřejmě i další novinky jsou skvělé, ale tohle je naprosto famóznííí.

Lenka

Reb said...

juu to gratulujem!! tolko skvelych sprav!! ti to prajem!! bude z teba hviezda!! ja to citim!! =) ale nie...dneska ti to pristane =)

leny one said...

super)

Veronica said...

jako vždy velmi originální excentrické...máš můj obdiv...)

Nik said...

Já to VĚDĚLA! :) Gratuluju, moc ti to přeju, jen nám ale nezpychni :)

Vell said...

to ti patří pětinásobná gratulace! tolik úspěchů najednou.

motýlek se mi moc líbí. já nosím bílého :)

Nina said...

gratulujem !! :))

Anonymous said...

Gratuluji(:
Dneska jsem tě viděla na prague fashion weekendu,bohužel jsem tě nějak nestihla pozdravit:(,byla jsem tam s kamarádkou.
Slušelo ti to(:
<3

terka said...

páni, AA...wow, nemám slov a blahopřeju!..taky k Hm a zbytku, zasloužíš si to.
A máš skvělyho motýlka :)

Zuzulajs said...

GRATULUJU :)

Foly D. Sante said...

jéj koľko dobrých správ. gratulujem...hlavne k tomu american apparel:)

Sabina said...

Skvělý, gratuluju!

Greta said...

Vůbec mě nepřekvapuje ani jedno, divím se že jim to tak dlouho trvalo. Bavíme li se o tom, kdo má styl, myslím, že tvé jméno zazní.
Je to jednoduché, pár kousků, šmrnc,nespoutané strachem co se má jak nosit,nepřehrané, nepřezdobené.
Ráda se kouknu.

fashionterritory said...

Love your blog! And your style.

Post a Comment

ShareThis