How we did not get to see Prague from the above

Aug 27, 2010


Pondělní odpoledne jsme se sešli s Abny v Kavárně Savoy a probrali jsme snad úplně všechno. Hrozně jsem chtěla něco nafotit novým foťákem tak jsem navrhla Cloud 9. Nenapadlo mě, ale ráno zkontrolovat otvírací a ukázalo se, že cestu na Florenc jsme podnikly úplně zbytečně.
Rozhodli jsme se tedy nakonec pro Globe a myslím si, že to byla dobrá volba.

Daly jsme si ledový čaj (kterým sem si lehce, přeně v mém stylu, polila objektiv) a já špenáto-artyčokový dip.

Taky už jsme se domlouvaly na další setkání a doufáme, že se připojíten i vy. Příležitosti jsou hned dvě 4.9 v sobotu na Fashion weekendu nebo třeba dny Marianne:).
Kdybyse měli zájem pište mi na mail a doufam, že vas uvidime v co největším počtu v sobotu na Fashion weekendu.

15 comments:

Alice said...

asi nikdy jsem si nešimla tvého piercing každpádně se mi moc líbí :) a celkově dobrá fotka!

Linda said...

vypadáš trochu jinak než na ostatních fotkách a moc se mi to líbí :)

Martina said...

Alice: Ne vzdy ho totiz mam. Mam doma dva, jeden co nosim ve volnem case, a druhy, co si muzu zastrcit do nosu, ten nosim do prace.

Linda: diky. To bude asi tim, ze to bude jeden z velmi mala portretu, co jsem tady kdy dala a navic se lehce usmivam, coz obvykle pri foceni nedelam.

Agnes and Luke said...

Mmm, ten piercing je rajcovní <3.

Agnes

Anonymous said...

Jsi tak klasicky krasna, jako herecky z 20-50.let, ta posledni fotka je uzasna.

Mne se coby "buvolek" s krouzkem libis, je to prekvapko a moc Ti slusi.

Anonymous said...

Já na Fashion Weekend určitě dorazím! :)

GLT said...

Moc sluší oběma=)

VeronikaD said...

jste kočky obě dvě!:)
a ten septum je skvělej!

na fashionweekend bych šla hrozně ráda,ale zrovna na ten víkend odjíždím mimo Prahu:(

Bee said...

Na fashion víkend budu :)
A máte krásné outfity!

terka said...

na fashionweekend nejspis taky pojedu, tak se treba potkame :)...a moc hezke fotky,vidim, ze fotak funguje skvele a krouzek v nose se mi moooc libi!

Anonymous said...

jéj, mohu se zeptat odkud je to sáčko?:)

Daniela said...

Tvůj styl se mi moc líbí!

http://helmetfriends.blogspot.com/

Anonymous said...

suhlasim, vyzeras inak. A konecne ma to znovu bavi :D Si jedna z mojich naj blogeriek a opat sa to potvrdilo :D si velmi zaujimava a neviem... nieco na tebe je :)

Lole said...

>:( béééééé :( Na ten fashion weekend se taky nedostanu :(

To je na nic, já bydlím na konci světa....ale zrovna kvůli tebe mě to hrozně štve...:(

Japanese Used Cars said...
This comment has been removed by the author.

Post a Comment

ShareThis