The Weekender 2

Mar 3, 2015

top American Apparel, jeans Levi's, oversized hoodie borrowed from A fake artist

V lednu jsme u Pauly zavedli bezalkoholové games nights ale nějak se nám to udrželo i celý další měsíc a já si uvědomila, že vlastně doufám, aby to vydrželo celý rok. Tohle jsem měla na tom posledním na sobě a jak Paula vtipně poznamenala je to trochu ala Kim z  Kaneyho přehlídky.
Tak přežijte zbytek týdne a já budu doufat, že nám vydrží počasí abychom mohli vyrazit o víkendu na Matějskou! 


6 comments:

Michael said...

Hmmm..bezalkoholové..šetří to peníze i kalorie, nezní to vůbec špatně =).
Perfekt bunda. A v počasí doufám taky, právě kvůli Matějské ^_^. Tak snad nám to všem vyjde..

Michael
www.ontheleaf.net

Tomas Szanyi said...

s tým non-alko večeroch asi skúsim porozmýšlať a vyskúšam to.

Vítězslav said...

Krásný kabát a vlasy :) A Matějskou si užij, já na kolotoče nechodím už od patnácti, protože jen co se dají do chodu, hned se mi dělá špatně! :D

Edye and Martyn said...

máš teď hezký vlasy :)

Natt said...

prvá fotka je najjj :)

babô said...

supeeer!

Post a Comment

ShareThis