Unique Design

Dec 21, 2013

pouzdro na iPad Belenty

Jednoduchý a čistý design miluji nadevše a ve spojení s kvalitními přírodními materialý je to pro mě naprosto neodolatelná kombinace. Líbí se vám? Jsou z vlněné plsti a italské kůže a dělají na různé druhy tabletů i smartphonů. Jestli hledáte dárek na poslední chvíli tak tohle je můj tip!
PS: navíc pro vás mám slevový kód na 10% - MARTINA platný do 31.1. 2014

PPS: Už se s tím přispíváním poleším slibuji! Prosinec byl hektický, ale mám pro vás nachystané dva zábavné články. Do té doby si dejte nohy nahoru a pokračujte ve cpaní se cukrovím:).


7 comments:

DeeDenisa said...

Líbí se mi moc! :-)

Jonthegold said...

great post! nice ipad cover

Greets Jon,
http://www.jonthegold.com/

Styleinheart said...

Je krásné!

Barb said...

nádherný

AnnYwanna said...

Páči sa mi tá elegancia obalu :) Mám rada také kúsky ... jednoduché,elegantné a nadčasové :) a k sladkostiam :( Hm, napchávala by som sa jedná radosť, len ma bolí zub :(

Unknown said...

Such a nice ipad casing,
Love it

much love,
Yati
yatiinoah.blogspot.com

MY MAGIC FASHION said...

Je skvělé, ale stejně se mi nejvíc líbí tvůj svetr<3!

Post a Comment

ShareThis