To the Ocean floor

Aug 13, 2013

shirt Marks&Spencer, shorts Zara

Obviously I wear shirts even on vacations and I pack this one every time since this shirt never wrinkles. The shoes aren't birkenstocks but my old slippers I worn because my only sandals I brought were destroyed  on the beach. I feel like real hipster because I had them before they were cool!
PS: Tree hugging is for hippies I hug seas!
/
Košile samozřejmě neodkládádám ani na dovolené tuhle si navíc na cesty beru vždy, protože je absolutně nemačkavá. Boty nejsou birkenstock ale moje staré zdravotní sandály, protože jsem si na pláži jedny zničila. Cítím se jak pravý hipster - měla jsem je před tím než byly cool!
PS: Stromy objímají jenom hipíci ja objímám moře.

12 comments:

Helena said...

ou to vypadá skvěle! :) a to moře<3!

Dakota Adams said...

to je pěknéé :-) Užívej si, co bych za to ted dala !!

dievča v čiernej košeli said...

more je asi najfotogenickejšie prostredie...vždy vyzerá dokonalo

Lucy said...

Šortky jsou hodně dobrý!

Martina said...

girl in black shirt: je strašně! ale uz jsem dnes viděla nejaké fakt strašne fotky od moře:)

Veronika said...

Šortky jsou super a poslední fotka také. :)

julianna said...

moje fotky pri vode sa mi nikdy nepáčia, takže ak foto tak do tieňa vždy sa cítim viac žltá ako by som mala byť. ale zato ty vyzeráš super!! a okuliare sú super detail.

Unknown said...

the print on your shorts are too cute!

- Janine
http://theeoptimist.blogspot.com

Adriana said...

super fotky! :)

Adushka travels

Jonthegold said...

NICE OUTFIT! i love your look.
and shots are amazing. Great work on you blog :-)

Check out my blog!
http://www.jonthegold.blogspot.be

Unknown said...

Krásny outfit, najviac sa mi páčia šortky a jemná biela blúzka je presne to, čo potrebujú :)

http://bluechicberry.piligin.com

Unknown said...

Ty sortky jsou uzasne...

Post a Comment

ShareThis