No one likes you

Feb 15, 2013

H&M top, skirt and hat; shoes Topshop, purse Coach

...february! Not even me and I was born on february. It is month known for people to praying to be over. You can feel the spring is almost coming but february makes you wait for it.
My birthday didn't go the way I imagined it would and I got sick on top of it. 
Sorry about the lack of posts but it is february, thats the problem.
/
...únore! Ani já ne, a to jsem se v únoru narodila. Je to měsíc známý tím, že se všichni modlí, aby skončil. Cítíte, že Jaro je na dosah ale díky únoru si musíte ještě počkat.
Moje narozeniny vůbec neprobíhaly tak jak jsem si představovala a navíc jsem ještě onemocněla.
Omlouvám se, za nedostatek příspěvků ale je únor a to je ten problém. 

17 comments:

ELA said...

Nádhera, poslední fotka je nej! :)
Tak se rychle uzdrav. A místo "díky únoru" bych tam spíš dala "kvůli únoru", ne? :)

Czech Blondýn said...

Brzy se uzdrav!

MY MAGIC FASHION said...

Vypadáš skvěle a ta čepice ti moc sluší, mám ji taky, ale ve fialové:) Brzy se uzdrav!

Unknown said...

ta cepica je super, sekne ti :)

www.perlaoreneta.blogspot.com

Beáta said...

Já mám k únoru úplně stejný vztah! A to mám taky narozeniny...únor je prostě měsíc naprd. Někdo byl velmi prozřetelný, když mu věnoval jen 28 dní :D

Žaneta said...

Přesně si to vystihla s tím únorem 8) Jinak všechno nejlepší!!!! Žaneta
www.fashionissue.cz

Mea said...

Krasna capica aj saty:) A dodatocne vsetko najlepsie:))

Flabgee said...

Růžová čapka je krásná :)

Edye and Martyn said...

moc hezke :)

pavlinajavurkova said...

Pěkný :-) jen ty šaty mi přijdou na starší :-///

Veronika said...

nej čepka!

Martina said...

Spatne ctete decka je to svetr a sukne! :D

Pavlina: Me neprijde ale to je vec nazoru.

MILEX said...

I can already say you are a great personality

Veronika said...

Původně jsem myslela, že jsou to šaty. :) Sukně a svetr vypadají skvěle. :)

MeowNEKI NEKO said...

uuu, tuto kombinaciu som videla na HM stranke a velmi sa mi pacil a pekne ho nosis! :))

fashstylo said...

Amazing and super. Great work.........

Martina said...

beautiful!

Post a Comment

ShareThis