So 2012

Jan 2, 2013


Konečně jsem si nechala vyfolat film, který už mám už od Halloweena ale dofotit se mi ho podařilo až na Silvestra. Takže tady máte výběr fotek ještě z minulého roku.

1. Já a Pau na oslavě narozenin Jul
2. Halloweenska SingStar party
3. Narozeniny Jul - Pau smutně ukazuje svoje "bomby" a ja se chlubím tím, jak jsem plochá. Můžeme si je vyměnit prosím? :)
4. Juro a jeho slavný "iggy pop" převlek (Halloween SingStar party)
5. Jul a její dort (nejlepší jaký jsem měla v roce 2012 s čokoládou a mascarpone)
6. jediná fotka která vyšla z oslavy narozenin mých kamarádů v Karviné
7. momentka ze silvestra Baboc & Vecko
8. Ka
9. 1.1 2013 nčkdy krátce po půlnoci omylem vyfocená asi 8x

13 comments:

véčko said...

"omylem vyfocená asi 8x" tak toto pobavilo :D prvá naj a kaa!

véčko said...

inak ta momentka s babo som akurat tomasovi hovorila nech nefoti, lebo ze to je analog :D nevedel :D ha

Martina said...

ano, ano ani ozraly mikele nebyl schopen pochopit koncept analogu :D

Cátia said...

love these pics and those big earrings are to die for :)

Happy 2013!

http://behindcatiseyes.blogspot.pt/

Unknown said...

ach ano, analogovy fotak a opiti ludia, nicht gut.

Barbora D. said...

holky ty vaše šperky, boží!! :) a vše nejlepší v novém roce :) B.

Pauline said...

:D strášne super a omylom 8x :D :D :D

Sinnamona said...

Neviem prečo, ale zamilovala som sa do náušníc na prvej fotke. Krása.. :)

www.seesimona.blogspot.sk

Becca said...

skvelé fotky, tá torta musela byť fakt dobrá :).

dievča v čiernej košeli said...

sa mi páčite ;)

babô said...

dofotit se mi ho podařilo až na Silvestra :-D

ahjee, krasne sme s veckom, ja si určite vycucavam nejake čučoriedkove pozostatky zo zubov :-D

jul said...

cake! i want its babies!

Rinat.Rainy said...

vypadáte jako skvělá společnost lidí :)

Post a Comment

ShareThis