New in: All white

Jul 3, 2012


shirt Zara, heels Sarenza.eu

Hands down, I haven't felt so good about buying something in a long time. Not even these bad boys were on sale and I was really longing for pair of white heels for a long time but they are also ridiculously comfortable so they just became my most favorite pair of heels.
Plus this shirt I wanted to buy months ago and it was sold out, well guess what, just found last one in my size on sale last week. Hell yeah!
/
Přísáhám, že takhle dobrý pocit z nákupu už jsem neměla hodně dlouho. Tak nejenže byly tyhle krásky ve slevě a já jsem po bílých lodičkách toužila už fakt dlouho ale jestě ke všemu jsou fakt pohodlné, takže se rázem staly mým nejoblíbenějším párem bot, co mám.
Navíc tuhle košili jsem si byla ochotná koupit za plnou cenu už před pár měsíci a měli ji úplně vyprodanou a hádejte co, minulý týden jsem objevila poslední kus ve slevě a ještě v mojem čísle. Hurá!

23 comments:

Edye and Martyn said...

perfektní kousky :)

Hanyzka89 said...

Ta kosile je krasna, take jsem myslela, ze uz ji davno nemaji. Ten posledni kousek ti byl asi urcen osudem;-)

Unknown said...

tak to sa ti pekne postastilo :)

www.perlaoreneta.blogspot.com

Jane Hepburn ♦ said...

super veci sú obidve :)

Klára said...

Oboje je super! Gratuluji k úlovkům ;)

Czech Blondýn said...

Parádní kousky. Opravdu pěkné...

www.czechblondyn.blogspot.com

Ejvi ✮ said...

To jsou ty lodičky co jsi měla v showroomu Calzedonie? Jsou supeeer!!

Veronika said...

Parádní věci! :) Za kolik měli tu košili?

Erika said...

love them
kiss


myfreechoice.net

Tereza Š. said...

ty boty vypadají dost dobře!

Anonymous said...

tá košela !

Moni said...

topánky krásne retro, a dosť sa mi na teba hodia...super :)

MY MAGIC FASHION said...

Tomu se říká štěstí! Krása<3

Barbora said...

the prettiest stuffs

liveyourdailylife.blogspot.com

Unknown said...

https://www.facebook.com/pages/Fashion/387018074695060
ahoj toto je nová stránka dystak se přidejte :) díky

Lucy L. said...

super stastie ten poscit ked najdes nieco po com tuzis a po case je to tam a caka na teba...
ako ORGAZMUS

Becca said...

mne sa stalo toto iste pred včera, topanky, na ktoré som sa chodila pozerať už od vianoc, sú konečne moje a za extrémne nízku cenu! a tieto tvoje biele sa mi tiež veľmi páčia :)

Táňa said...

udělala jsi dobře, lodičky jsou krásný! :)

Sára said...

Tak tomu říkám štěstí! :)
Ty botičky jsou krásné, ale já bych si na bílé netroufla...mně se vždycky hned ušpiní :/ :D
saras-island.blogspot.com

LeSimple said...

fešandy

B. said...

Bílá sice není ani trochu moje barva, ale ty botky jsou parádní!

Denise said...

Great Style!!!

http://styleandrecipes.blogspot.de/

xo,

D.

Mag said...

bílá je krásná :)

Post a Comment

ShareThis