Smells like spring

Mar 17, 2012

blazer, sunglasses, skirt and clutch H&M; shirt ?? (gift), shoes Zara
/
sako, sukně, brýle a psaníčko H&M; košile ?? (dárek), boty Zara

People were looking at me like I was crazy yesterday. Frankly, I think I am the sane one I mean common why are they all wearing winter jackets when is 19C(63F)? I cant believe it but it's finally spring.
/
Včera si mě lidi prohlíželi jestli jsem se náhodou nezbláznila, ale ja jsem přesvědčená o tom, že naopak já jsem jediná při smyslech.
Vážně, proč mají všichni na sobě zimní kabáty když je venku 19 stupňů. Téměř tomu nemůžu uvěřit, ale jaro je konečně tady.

63 comments:

Lenka B. said...

miluju tu barevnou kombinaci, nádhera!

Fashion&Chocolate - handbag/ring/Lush GIVEAWAY

Elle ღ

Malin said...

Tahle kombinace je dokonalá!

Tereza said...

já byla včera v centru a potkávala jsem samý "vyjarněný" lidi!
ta modrá je boží!

Linda said...

Tahle barva ti prostě neskonale sekne.

Zlata said...

ty lidi v péřovkách taky nechápu..
Vypadáš dokonale!!!
Ta košile je super!

http://goldengrasszn.blogspot.com/

Petra said...

tahle barva je naprosto úžasná a boty nejlepší :)

I am cat said...

vyzeráš veľmi dobr
a som mala včera šaty bez rukávov a tiež na mňa všeliako pozerali

Štěpánka said...

nejlepší barva sezóny!

czech foreigner said...

ta kosile je naprosto uzasna!

VeronikaD said...

také jsem se včera smála když jsem videla pani v péřovém kabátu a já v tričku:))
super brýle!

Czech Blondýn said...

Taktéž to nechápu a přestávám rozumět :-)
Máš na sobě zase něco naprosto dokonalého,co se mi moc líbí.Hlavně "plisovaná"sukně ta vypadá móóóc dobře :-)

www.czechblondyn.blogspot.com

Alzbeta Hajkova said...

toto je proste dokonalé. nič viac, nič menej.

Dakota Adams said...

Danny, přesně tohle jsem řešila včera taky, všichni bundy, kabáty, vážně jsem si připadala mezi něma zvláštně, když jsem šla nakupovat v tílku a cardiganu ... sluší ti to !!

Klára said...

No možná měli péřovky, protože šli do práce na sedmou a tou dobou bylo pod nulou...jinak ti to fakt sekne!

PookeBoop♥ said...

ta sukně je nádhenrá!))

véčko said...

ja v súčasnosti mint bojkotujem ale na tebe velké áno!!!

Anonymous said...

Možná protože ti lidé jdou do práce na šestou, sedmou a někteří i dřív a to není v ulicích zrovna opalovačka víme...
Kara

Martina said...

Anonym: To jsem necekala, ze z toho bude takove kontroverzni tema:). Ja jela do prace v po 10 a lide meli i presto zimni bundy. Co nosi lidi v 6 ja preci nemuzu vedet, ze? Takze tech se to logicky nemuze tykat.

Martina said...

Vecko: Ja zase bojkotuju neon, vypadam v nem nemocne ;)

Luci in Disguise said...

Osobně bych asi vzala jiné boty, každopádně ta košile, ještě navíc v kombinaci s podprsenkou, se mi neskutečně líbí a skvěle ti sedí :)
Btw mně byla včera hrozná zima... Ale jako vím, že teploměr ukazoval 19, asi stres a nevyspání.

Martina said...

Jsi pro mě větší sex symbol a módní ikona než Audrey Hepburn nebo Marilyn Monroe, beze srandy. Jsi skvělá!

J. - JUST FOR FUN - photoblog said...

krásný outfit:)

Lucy said...

Tak tenhle outfit je skvělý! Úžasná barvička!!

B. said...

super košela :)

Nathalie said...

Krásny outfit! :)

Anonymous said...

dovolím si tvrdit, že jsi božská

Nouveau Thomas said...

Včera bylo opravdu krásně, konečně. Ta košile je fantastická.

Megiiiii said...

Přesně tak!!!
Nechápu... Dobře - když jdu ráno do školy tak je chladněji, takže si lehounký jarní kabátek vezmu ale odpoledne na procházku? Zbytečnost! :) Tolik jsme se těšili na slunce a ted se budeme schovávat do kabátů ? :))

Bobiknannie said...

Veľmi ti to pristane :D

xpixiex said...

to sako jsem ted videla v elle a planuju si ho poridit (zatim jsem ho vsak v obchodech nevidela), je vazne krasny a tahle barevna kombinace ti strasne slusi!

dolcezuzka said...

skvelá kombinácia :)

Edye and Martyn said...

jako vždy bezkonkurenční!
Jaro je tady, jen aby vydrželo :D

Moni said...

úplne neskutočná si v tej mintovej!! užasne vyzeráš.. teda už len tá mint je skvelá, ale aj táto clutch sa aj mne v HM páčila.. :) úplne TOP vyzeráš :)

lusi said...

ty boty jsou úžasný :)

LeSimple said...

páči sa mi to od pasu nahoru :)

lesimple.sk

Réza said...

já umírala vedrem když jsem se koukala na lidi v kabátech a kozačkách když sem si vesele cupitala v šortkách, tričku a silonkách :) barva saka a halenky (??) je skvělá :) strašně ti to sluší :)

dominika said...

tie boty sú super úplne!

TEREZA said...

Lepší než vyblitá mint!
Top!

Tereza Polomíková said...

Skvělá kombinace!! Fakt paráda ;)

julianna said...

si sladká! a košeľa je super.

Katy said...

Už mě fakt sereš-nemůžu jinak. Seš dokonalá, sakra!

Honzouš said...

Tak to je super!

Klára said...

No kontroverzní téma...vidím to třeba na mamce, která jezdí na tu šestou a pak třeba musí ještě v deset na poštu a má buď bundu nebo jen svetr...takže jí nic moc jiného nezbývá, ale tak asi je to spíš i o tom, že lidé nesledují počasí ;)

▲Tyna said...

tyjo taky jsem včera ty lidi nechápala...

Anonymous said...

Tu košili t vážně závidím, si roztomilá:-)

Sylwia from the sign of design said...

Hi! I've found your blog by What i wear and I like your outfits! What do you think about following each other by bloglovin and GFC?:) Please let me know on my blog:)

margotbrande said...

wow, košile se sakem, pár tohodle týdne! skvělý

Cátia said...

you're gorgeous! I've just found your blog and I'm definitely following :)*

http://behindcatiseyes.blogspot.com

Andrea Bohmová said...

Jsi nádherná.

www.andreabohmova.blogspot.com

Kate said...

Krásný odstín košile i sáčka! http://katefashionstyle.blogspot.com/

Veronika said...

Moc ti to sluší! Krásné sako, podobné sháním - dáš mi tip? :)

Barika said...

Jednoduše krásné, co dodat...

http://barika-myextraordinarylife.blogspot.com/

Patricia said...

parádna si :)

lerosep.blogspot.com

Cheryl DeLarge said...

tiež som včera mala na sebe len tričko na ramienka a tenučku košelu a šortky, tiež ma zarážalo kvantum ľudí v bundách dokonca kabátoch

ELA said...

Prostě ti to sekne a tečka. :)
Ela

Natt said...

Tot ano!velmi ano:)
Krasne si oblecena!nadherna kombinacia,vsetko to spolu ladi:) no proste mega

natt

Andrea said...

Prekrásne vyzerá ta farba na tebe! :)

Arwen said...

chodíš do knihovny, jo? :) Pěkná kombinace peprmintové s černou

TanyaVuitton said...

zbožňuju tu barvu saka a košile a ta sukně je krásná

Anonymous said...

na ostatni ser, v anglii nosej baleriny ikdyž je minus pet :D

Suzie Daniel said...

Krásné, moc ti to sluší :)

Martina said...

Veronika: dam! V H&M! :)

Anonymous said...

Ohoo...bože, co se stalo česká republika má své fashion blogy a dokonce na úrovni...:). Koukám a klobouk dolů, protože tady se prostě ponožek v sandálech nezbavíme. Krásný blog fandím ti...:P.

Post a Comment

ShareThis