Interview

Jul 28, 2011






Užijte si rozhovory brzy budu zpátky.

15 comments:

Anonymous said...

jsi radoby zajimava hloupa prodavacka :D :) co dodat.

Malin said...

Óóó... Super :)

Martina said...

anonym: Díky za tvoji obsahlou analýzu. XO

Dominika said...

Seš vtipná :D :-)

Monika Z. said...

Veľmi dobrý rozhovor a skvelé odpovede : )

Moni said...

super :))

Lou Lou said...

Love your hair and your style so much. Hope your luck changes soon and your troubles disappear xx

▲Tyna said...

oxfordky a baleriny do špičky teda mohu.)

morgan leigh said...
This comment has been removed by the author.
Martina said...

Tyna: Tenhle typ bot jsem taky nemyslela...myslela jsem uplnou spicku. Treba tyhle: http://www.nana-vogue.cz/kozene-fialove-boty-max-mara-39.html

▲Tyna said...

jo tak ty bych si na sebe fakt nevzala:D sou fakt baaad:D

dolcezuzka said...

vtipné :)

Ibrahim Al Hashme said...

Skvělé a vtipně :-) Líbí se mi!

Shaki said...

Líbí se mi to, baví mě to :-) Souhlas s tebou :-) I když já měla tepláky do města nedávno :-D Ale bylo fakt hnusně.

Shaki said...

Líbí se mi to, baví mě to :-) Souhlas s tebou :-) I když já měla tepláky do města nedávno :-D Ale bylo fakt hnusně.

Post a Comment

ShareThis