Fashion Against Aids

Feb 24, 2011

The 26th of April is H&M lunching their unisex Fashion Against Aids collection and 25% of sales will be donated to youth HIV/AIDS projects around the world. I really love the idea as well as the collection. Here are my favorite pieces.
/
Od 26 dubna se bude v H&M prodávat unisexová kolekce Fashion Against Aids a 25% prodeje bude věnováno na projekty boje proti HIV a AIDS zaměřené na mládež po celém světě. Nejen, že miluju tenhle nápad ale taky jsem úplně nadšená ze samotné kolekce. Tady jsem vám vybrala své oblíbené kousky.





18 comments:

Anonymous said...

Na kluky se mi to prostě nějak nehodí...hlavně to první.

TEREZA said...

Ten nápis je skvělý, ale je pravda že ta košile by na klukovi navypadala asi úplně nejlíp :)

Valerie said...

To tričko je perfektní.

xpixiex said...

tak to tričko je nejlepší, už aby bylo v prodeji.

▲Tyna said...

mám ráda unisexové kolekce, a tahle je úžasná;)

Unknown said...

mne sa strasne páči to triko !

Unknown said...

To prvni se mi libi! Moc! A ta idea? O te ani nemluvim! Mam rada kdyz nekdo "dela charitu" kreativne. Jen si to priznejme - koho bavi kupovat si na ulici pitomy cetky? Ale kdyz z toho mam uzitek ja a zaroven nejaka organizace, kazdej prispeje rad!

Unknown said...

co je ta zlta vec?

Martina said...

suzinqua: nakupni taska

Tamara said...

skvele kusky :)

Mirka said...

unisexova??? to prve si na chlapovi neviem predstavit, maximalne na andrejovi pejicovi :D
inak odkial mas obrazky? lebo na haemkovej stranke zatial nic neni...

Alice Glass said...

Já jsem z ní také nadšená! a líbí se mi to..moc, i takový styl mám na mužích ráda :)

http://tess-world.blogspot.com/

Bobiknannie said...

Tie tričká sú naozaj pekné ( a hlavne niekomu tým môžeme pomôcť )!

Monika Z. said...

ja to úplne milujem!! dúfam, že sa dostanem do H&M :-)

Pauline said...

tá taška je mega super!!!!!

Denise la Mode said...

nápad je to skutečně báječný

http://deniselamode.blogspot.com/

Martina said...

Vsechny informace vcetne fotek lze najit tady: http://www.hmfaacollection.com/still-life/

Julie Paz said...

always a great way to reach out to people!

Post a Comment

ShareThis