All you want for Christmas

Jan 12, 2011


Nejhezčí svetr s jeleny HM / The best reindeer sweater HM
Kalhotky Agent Provocateur / Agent Provocateur Panties
Vánoční maxi svetr Vintage / Vintage Christmas oversized sweater 





Day before we left for states beautiful and talented Paulina from PaulineEmma came over to do an intimate photo shoot for her portfolio. It was pretty crazy because i was nervous before the flight and my apartment was one big mess but i was really glad we did it. So there you go me by Paulina no further description needed.
/
Den před odjezdem do usa k nám přišla krásná a talentovaná Paulina z PaulineEmma aby se mnou nafotila fotky do svého portfolia. Bylo to docela šílené protože jsem byla nervózní, jako jsem ostatně vždy před odletem, a měla jsem doma pořádný bordel. Jsem ale ráda, že to vyšlo. Takže tady to máte, žádný další popis netřeba.

26 comments:

Lucie said...

ten svetr je božskej!
http://thecoffeeshake.blogspot.com/

Anonymous said...

wow, jsi démonická! a to i v takto roztomilých svetrech, mám ráda protiklady a paradoxy =)

véčko said...

krásne fotky, krásna ty

Martina said...

Ty fotky jsou boží! A svetr taky :)

Joll Burr said...

krásný moc!

K said...

krásne!!! ty si taká...... zaujímavá! ;)

Vell said...

přísahala jsem si, že tento týden si odpustím veškerou blogovou aktivitu, abych se mohla věnovat škole, ale jak mám ignorovat ten hlásek v hlavě, který mě přemlouvá, abych tyhle dokonalé fotky okomentovala? musím vám to pochválit. a cigarety ti sluší :)

Eliška said...

tyy bláho, strašně moc ti to sluší *-*

czech foreigner said...

svetr je úžasný! a ty úchvatná!

Unknown said...

uz jsem psala k paulince, ty fotky se vam moc povedly :-)
A jinak ja se stavim do rady s touhou fotit te! :-D

Kaaa said...

Skvělej svetr!

Kaa said...

krásne fotky a ten jelení sveter je úplne dokonalý..:)

Eva Schön said...

Všetky skvelé. Paulíne to pekne fotí a ty si zase krásny objekt! Páči moc!

LeSimple said...

krasne, skvele hadry, super fotky !
xx

lesimple.sk

Wayne's Jane said...

Nádherné! A souhlasím, nejkrásnější svetr! :)

Alice said...

wáu super!

Anonymous said...

Krasne fotky, uz jsem je videla u ni na bogu;-)
Jsi krasna, a ona uzasne foti!;-)

▲Tyna said...

Wow, vypadáš úžasně! ty kalhotky jsou hot! Připomínáš mi jednu herečku z Lip Servisu!!:) (lichotka)

. said...

Oo, další jeleni....tohle mi nedělejte! Ale jinak skvěle psychotickej look. Já ráda.

Tereza Š. said...

pauline skvele foti a ty zas skvele vypadas! nejlepsi je ta prvni :)

Ivanka said...

Bohovské fotky!

Dania said...

Fenomenální!

Anonymous said...

ta třetí je nejvíc boží..máš tam naprosto úzasnej zabranej výraz!!.)

ZANAH said...

You look amazing ! Love your hairstyle :)

Mon Mode Blog

THE DIVINITUS said...

very cool shots.

Thuy said...

ta 1. fotka je pekna :) zajimava

Post a Comment

ShareThis