AP

Jun 1, 2010

Dneska jsem vyrazila na sraz agentek (rozuměj nás holek pracujících pro Agent Provocateur) v oxfordském stylu podpořeným novým sakem ze Zary:)



...a jednak jsem zhistila, že budeme mít slevu 50% (hurááá), ale co je zajimavější, že jedna z mých kolegyň není nikdo jiný, než mladá a úžasná návrhářka Zuzana Kubíčková (http://www.z-kubickova.cz/)!


A takhle vypadá její kolekce:


Naproto nepřehlůdnetulný kousek - ze předu černé a ze zadu bílé šaty.






Myslím si, že takový modní talent se u nás často nevidí a tak doufejme, že její kreativita nebude zadupána nedostatkem odvahy češek její modely nosit. Ale upřímě doufám, že se proslaví hlavně za hranicemi. Talent na to určitě má.

Souhlasíte?

11 comments:

Anonymous said...

já miluju šortky!!
několikery mám ještě po mamce, z jejího mládí:) ... pak mám z háemka..a zary:)
myslim ze i v sekáči bys našla spoustu skvělejch kousků:)

Sabina said...

Souhlasím! Krása, krása.. Jak modely od Zuzany, tak tvůj model!

Durduin said...

Myslím, že jedinné co je třeba je, dostat se do podvědomí, půjčit hadříky na focení nějakého editorialu a podobně.

Ivanka said...

Veľmi pekné! Oboje! Aj ty , aj tie modely!

Loli said...

Ahoj, pokud ti to nevadi, rada se s ni dostala do kontaktu. Planuji v lete neco fotit ve Statech a rada bych udelala vic nez jen obleceni z retezcu :). Jeji tvorba se mi libi...A jinak uz se nemuzu docka na Agenta!
http://requirespassion.blogspot.com/

Foly D. Sante said...

no tie ruzove saty su krassne! jasne,ze talent ma...:)
aj ty vyzeras ako nejaka agentka..dobre sacko

Alice said...

ty modely se mi moc líbí a nápad s různejma barvama zezadu/zepředu je fákt dobrej!
a tobě to taky moc sluší - šáčko je výborný! :)

Sandra Kisić said...

a co ceny v AP, jsou +- stejny jako v sousednich nemecky mluvicich zemich? ;)

Nika Chic said...

Ahoj, napišeš mi prosím na mail: nishi@seznam.cz ,
nikde tu na tebe nemůžu najít kontakt, díky .)

Sandra Kisić said...

haha, potkani teda dobry, mela ses ozvat, prece :)) potesilo i tak ;)

fashionheaven said...

Beautiful pictures as always ! I love this dress, the shirt is amazing, so well, the complete outfit is very nice !

Post a Comment

ShareThis